fredag 23. desember 2011

Kvelden før kvelden

Ønsker dere alle en riktig god jul! Håper den blir deilig, avslappende og koselig for deg og alle dine. Håper du er i havn med alt som skal fikses og ordnes (og er du ikke det nå, så syns jeg bare du skal droppe det og slappe av og kose deg likevel;-)

Her i huset er det endelig ferie etter en vanlig arbeidsdag i dag. Det skal bli deilig med noen dager fri! Snart ramler besøket inn og feiringen er i gang. For aller første gang skal vi feire hjemme, i vårt eget hus. Det er fint.








En stooooor juleklem til alle som er innom! Mollie

3 kommentarer:

  1. Nydelige julegaver, og et nydelig julehjem! God jul!

    SvarSlett
  2. Oj, veldig kul den gule puffen!
    Hjemmestrikket?

    God jul!

    SvarSlett
  3. Jeg vil også ha sånn puff!!! Hvor er den kjøpt?

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen noen ord til meg. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)